7,6

  • Moderne kamers met fijne faciliteiten
  • Leuke poolbar voor een lekker drankje
  • Fijne sfeer en Griekse gastvrijheid

Wanneer je tijdens je vakantie graag alles binnen handbereik hebt, is Aparthotel Indigo INN de ideale plek. Aan de voorkant van het hotel ligt de levendige hoofdstraat met leuke bars, winkeltjes en restaurants en aan de achterkant de zee en het strand.

Het interieur is strak, modern en helemaal van deze tijd. Zo ook de hotelkamers die voorzien zijn van fijne faciliteiten; zoals een flatscreen, een koelkast om je drankje in koud te houden. Om de dag goed te beginnen met een kopje koffie staat er ook een koffiezetapparaat, echt ideaal.

Lekker eten en drinken is heel belangrijk tijdens de vakantie. Iedere dag staat er in het restaurant weer een smakelijk buffet voor je klaar. Je favoriete drankje bestel je gewoon bij de gezellige poolbar. Fijn toch? Ervaar zelf een topvakantie in het mooie Aparthotel Indigo Inn.

Kamertypes

2-persoonskamer superieur
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25-30m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • magnetron
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
familiekamer maisonnette
geschikt voor 2 tot 5 personen
  • oppervlakte circa 45-55m²
  • aantal slaapplaatsen: 5
  • balkon met buitenzitje
  • kitchenette
  • magnetron
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning
  • (woon) kamer, 3 slaapplaatsen (3 x éénpersoonsbed)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn
familiekamer superieur
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 30-40m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras
  • kitchenette
  • magnetron
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • koffie- en theefaciliteiten
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed), zithoek, zitbank
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn

Extra informatie kamertypes

  • De familiekamer maisonette heeft 1 slaapkamer voor 2 personen op de bovenste verdieping. De badkamer en de andere bedden bevinden zich beneden in 1 open (slaap) kamer/ zithoek
  • Wanneer je met drie personen een 2-persoonskamer superieur reserveert, wordt er een derde bed bijgezet

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 105
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • totaal aantal gebouwen: 2
  • klasse: comfort
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2) hoofdgebouw
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 2 keer per week
  • bagagerie
  • wasgelegenheid
  • diverse winkeltjes (in het centrum)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • kluisje bij de receptie: 2,00 € per eenheid per dag
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • airconditioning: circa 5,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen)
Waarborgsom
  • borg: voor deelnemers met leeftijd t/m 27 jaar circa 100,00 € per persoon per verblijf (ter plekke te betalen, verplicht)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant (reserveren noodzakelijk), buffet restaurant (dames en heren dienen gepaste kleding te dragen in het restaurant)
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Wellness
  • fitnessruimte (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • (aantal 1)
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad(deels apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 1)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

All-inclusive
Alle maaltijden in buffetvorm
* ontbijt 7.30 - 9.30 uur
* lunch 13.00 - 14.30 uur
* diner 19.00 - 21.30 uur
* koffie en cake 15.00 - 16.00 uur
* ijs voor kinderen 15.00 - 16.00 uur
* lokale (non-) alcoholische dranken 11.00 - 22.00 uur
7.6
169 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,6
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,5
Accommodatie algemeen
8
Hygiëne
7,5
Kamer / appartement
8,3
Service / gastvrijheid
7,4
Faciliteiten
8
Locatie/ligging
7,8
Prijs/kwaliteit
4,7
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Kreta

Ontdek Kreta

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 250 meter (zandstrand, ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) , handdoekenservice)
In het centrum
Afstand tot Barstreet circa 800 meter
Afstand tot luchthaven circa 25 kilometer
Afstand tot bushalte circa 70 meter
Afstand tot pinautomaat circa 20 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 20 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 20 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 1 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 30 kilometer
Handig om te weten
  • In de periode 24-5 tm ongeveer 11-6 en in  de maanden juli en augustus is dit hotel geliefd bij jongeren. Dit kan geluidsoverlast veroorzaken
  • Een keertje naar de gym? Naast Indigo Inn ligt Indio Casa. Hier kun je tegen betaling gebruik maken van de gym
Vlucht informatie

Je vliegt naar Heraklion of Chania. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Heraklion - ongeveer 15 minutenAmmoudara - ongeveer 30 minutenAgia Pelagia - ongeveer 45 minutenFodele - ongeveer 60 minutenKokkini Hani - ongeveer 20 minutenGouves - ongeveer 35 minutenGournes - ongeveer 30 minutenAnalipsis - ongeveer 45 minutenAnissaras - ongeveer 50 minutenHersonissos - ongeveer 50 tot 80 minutenKoutouloufari - ongeveer 50 tot 80 minutenPiskopiano - ongeveer 50 tot 80 minutenStalis - ongeveer 60 tot 90 minutenMalia - ongeveer 60 tot 90 minutenSissi - ongeveer 75 tot 90 minutenAgios Nikolaos - ongeveer 120 minutenElounda - ongeveer 120 minuten

De transfertijden voor West-Kreta zijn als volgt:Vanaf Heraklion luchthaven:Bali 45-60 minuten, Panormos 60-90 minuten, Rethymnon 90-120 minuten, Georgioupoulis 120-180 minuten

Vanaf Chania luchthaven:
Georgioupoulis 60 minuten, Rethymnon 60-120 minuten, Panormos 120-160 minuten, Bali 120-160 minuten

*Alle transfertijden zijn afhankelijk van het aantal hotels dat de bus aandoet. Dit is variërend per transfer.

De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.